Saturday, January 15, 2011

MENJADI DIRIKU

Assalamualaikum...
malam ke-3 prog tersebut..n kali ni aku makan bersama tetamu jemputan
Ya Allah, mmg kekok sgt..just tgk je akak2 senior yg petah melayan n berbicara ngn ustazah n dr
mmg aku x kenal diorg....n for sure, ustazah n dr x kenal ak...Yelah, masa aku 1st year, ak bukannya sorg yg melibatkn diri dlm bdg2 direct ngn org..lebih prefer keje di blkg tabir.....

segan, sbb bdasarkn pmerhatian ak, org2 yg memegang post same cam ak, sorg yg petah berbicara, peramah, n pandai melayan org...sedangkan aku????

tgh sedih2 layan emo ni...aku teringat lagu Menjadi Diriku by Edcoustic..hatiku terusik...."Jadilah diriku yg sebenar, jadilah diri yg aku benar2 berasa selesa"

Lirik Menjadi Diriku by EdCoustic


Tak seperti bintang di langit

Tak seperti indah pelangi

Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya

*)
Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku
Atas kelebihanku.......

Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna

Tetap ku bangga
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki

Back to *) 


[sahabat-sahabatku yg hebat]

Ya Allah, aku perlukan kekuatan, untuk merobohkan dinding dan pagar yg memagari hatiku....

2 comments:

Anonymous said...

chaiyokk n ganbatte mai! u can do it! yeyeah..hehe

aLieF si Muncung ManiS said...

gud luck..u can do it.!! btw,,gambar 3 org kwn awk tu mcm kenal je..budak medic tahun dua kan??huhu..--->
http://aliefcmoi.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...